USA vakantie dag 25 – 29 mei KOA Yosemite West Mariposa -> Cruise America Newark

Vandaag is de laatste dag dat we met de camper op pad zijn aangezien we hem vandaag in moeten leveren. We zijn om 7.00 uur opgestaan en hebben de camper klaargemaakt voor de laatste rit van de camper met ons.  We hadden een rit van 161 mijl (259km) voor ons, maar eerst werd er nog even schoongemaakt door Martha die als een razende tekeer ging. Op het moment dat Martha rustiger werd ging Geert als een razende te keer. Na dat iedereen was uitgeraasd waren we klaar om te vertrekken.

De reis zelf ging zonder problemen en tegen 11.00 uur waren we bij de wall-mart op ongeveer 500 meter van Cruise America. Na even te hebben rondgekeken in de wall-mart hebben we wat gegeten en zijn we na het eten naar Cruise America gereden. Geert dacht dat het heel lang zou duren bij Cruise America maar we waren binnen 20 minuten alweer op weg naar het hotel in een taxi. Bij Cruise America is het enige wat ze hebben gedaan de gegevens noteren van de km-stand en voorraden.  Hierna konden we de de camper afmelden en vertrekken, we hebben nog wel een stel vakantiegangers gevonden die net begonnen waaraan we de koffiezetter, toaster en wc-papier hebben gegeven.

Na het afmelden konden we de koffers en tassen inladen in de taxi die ons naar het “la quinta” hotel heeft gebracht. Bij het hotel kwamen we rond 13.00 uur aan en konden gelijk inchecken. We kregen een kamer (nummer 127) op de begane grond en de kamer ziet er hier ook weer goed verzorgd uit.

Tegenover het hotel zit een denny’s waar we dus tegen 17.00 uur wat (lekker) zijn gaan eten en hebben we appeltaart meegenomen. We hadden de keuze tussen een hele appeltaart voor 8.99 of losse stukjes voor 3,29 per stuk. Martha koos dus voor 3 losse stukken appeltaart. Reken maar na wat economischer is.

Afgelegde afstand: 161 mijl (259 km)