Vakantie 2014: dag 1 – Zondag 27 juli

Gisteren had ik al de auto voor zover ingepakt en het enige wat ik er nog in moest leggen waren de cameratas, rugtas en kleding. Voor de rest had ik alles al klaar in de auto liggen.

Na een broodje gegeten te hebben en een kop koffie gedronken te hebben was het zo tegen 7.15 uur tijd om op pad te gaan.  Na gedag gezegd te hebben vertrokken, maar eerst nog even langs de rabobank voor geld aangezien ik 50 euro nodig heb voor de sleutel op de camping. De reis ging verder voorspoedig het enige minder leuke waren de vele wegopbrekingen. Ik net voorbij bremen nog even in de file gestaan, maar deze file ging nog wel langzaam vooruit.

Zo tegen 15.00 uur was ik op de camping gearriveerd. Op de camping kwam ik erachter dat ik geen auto naast de tent mocht hebben staan. Daarbij nog gekeken naar een andere plek maar het tentveldje was toch de beste optie. Gelukkig kon de auto net achter de bomen op een afgesloten stuk geparkeerd worden. Met veel verlies van vocht de tent op kunnen zetten en na alles uit de auto gepakt te hebben kwam ik erachter dat ik de gasfles nog thuis had staan.  Dat werd dus vanavond niet zelf koken. Gelukkig zit er precies naast de camping een netto markt en een tankstation en op 400 meter een gasthaus (restaurant dus).  Na lekker gegeten te hebben (schnitzel met spiegelei) nog even op de ereader verder gelezen in Dan Browns – Inferno.  Zo tegen 22.00 uur op bed gekropen en net op het moment dat ik op het luchtbed wilde gaan liggen natuurlijk een groot gat erin. Na het gat geplakt te hebben leek het allemaal goed te gaan en dus gaan slapen. Na een uur gelegen te hebben ging het helemaal mis en liep het matras leeg en dus de gehele nacht op de bodem gelegen (en dat is niet fijn).

Temperatuur ongeveer 28 graden, overdag droog en savonds een onweerbui.