Weer thuis

Na een chaotische dag reizen weer veilig thuis aangekomen. We zouden in Orlando om 16.15 uur het vliegtuig naar Detroit moeten hebben en dan in Detroit het vliegtuig naar Amsterdam. Aangezien we om 11.00 uur uit het hotel moesten uitchecken zijn we gelijk met de taxi naar het vliegveld gegaan. Buiten konden we de koffers al inchecken zodat we die al klaar voor de reis hadden.

We hebben daarna nog even rondgelopen en hebben even iets gegeten voor we door de security check zijn gegaan waar een wachttijd stond van 25 minuten. De check verliep verder zonder problemen en waren we toch redelijk snel door. Na de check moesten we even op een geautomatiseerde shuttle wachten welke ons naar de terminal bracht. We waren zo tegen 13.00 uur op de terminal waar we nog een 2,5 uur moesten wachten voor we konden boarden.

Ik had de delta app geïnstalleerd op de telefoon om in de gaten te houden of er geen vertragingen waren en kreeg gelijk melden dat de vlucht 2 uur vertraagd was. Er werd gevraagd of ik dezelfde vlucht wilde houden of een andere vlucht wou, in eerste instantie gekozen voor behouden. Op het moment dat ik een uurtje later weer keek kreeg ik de melding dat we waren omgeboekt naar een rechtstreekse vlucht van Orlando naar Amsterdam. Deze vlucht was wel beter maar vertrok pas op 19.15 en dus betekende dat wel dat we nog een 3 uur langer moesten wachten.

Ik was even niet zeker wat er met de koffers zou gebeuren dus naar de info gelopen om te vragen en die verzekerden mij dat de koffers ook aangepast zouden worden naar die vlucht. Na het lange wachten konden we eindelijk op het vliegtuig om naar huis te gaan. In het vliegtuig was er wifi en dus de app nog even geraadpleegd voor de koffers en die stonden op een vlucht van orlando naar boston en van boston naar Amsterdam. Hierbij had ik dus al het vermoeden dat we op Schiphol de koffers nog niet zouden hebben en bij aankomst bleek dat ook het geval.

We hebben daarbij een bagage check balie gezocht en daar gevraagd hoe nu verder. Daar gaven ze aan dat de koffers nu pas vandaag op schiphol zouden aankomen en hebben ze alle gegevens genoteerd en worden de koffers zodra ze gearriveerd zijn nagestuurd via TNT. Vandaag de app van Delta bekeken en daar stond dat de koffers op schiphol zijn aangekomen en ik ben nu dus benieuwd of we ze morgen wel hebben.